آموزش فعال سازی ایموجی های خود ویندوز

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

"


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

" >
سلام مهدی یار هستم از بهمن ماه سال 1399 در زمینه تولید فیلم های آموزشی شروع به کار کردم.
تاریخ : سه شنبه 25 خرداد 1400
نویسنده : Mahdyyar

در این ویدئو بهتون آموزش می دم که چطور در ویندوز، با آسون ترین شکل بدون استفاده از هیچ برنامه اضافی، بتونید ایموجی های ویندوز رو برای خودتون فعال کنید و این قابلیت رو در تمام برنامه استفاده کنید ، پس حتما این ویدئو رو تماشا کنید.

===========

لایک و کامنت ویدئو یادتون نره ، منو حتما در آپارات دنبال کنید.

===========

آدرس چنل من در آپارات : https://aparat.com/MAHDYYAR_YEAR1385



برچسب‌ها: آموزش ویندوز , ترفند ویندوز , ایموجی های ویندوز , ایموجی , ویندوز , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
سلام مهدی یار هستم از بهمن ماه سال 1399 در زمینه تولید فیلم های آموزشی شروع به کار کردم.